28 sierpnia 2009

eko torba w książce

staram się pisać [przynajmniej od czasu do czasu] o sprawach około książkowych w ogóle. i właśnie znalazłam coś co może być całkiem na czasie. teraz wszyscy nagle zrobili się bardzo eko-friendly [i świetnie], zwłaszcza hipermarkety, które na swoich torbach zamieszczają hasła typu "razem chrońmy Ziemię" :)) do szału mnie to doprowadza, przecież w rzeczywistości bardzo długo nie chciały wycofać się z użycia jednorazowych foliówek. Tesco do tej pory tego nie zrobiło, co zupełnie nie przeszkadza w tym, żeby na płóciennych tescowych torbach taki napis istniał :/
ale nie o tym być miało... znalazłam torebki zakupowe w kształcie książek. na blogu design with love [polecam] można je sobie obejrzeć raz jeszcze i przeczytać o nich po włosku :) ja nie bardzo to rozumiem, ale jako dziecko kultury obrazkowej główny przekaz odebrałam [oj no może troszkę pomógł mi tłumacz google;)]. torby zostały zaprojektowane przez Lizanię Cruz. podoba mi się w nich to, że mają sztywne denko po rozłożeniu. to bardzo praktyczne.


Brak komentarzy: