14 sierpnia 2009

eko

dzisiaj zupełnie z innej beczki. przyznam, że dotychczas zwracałam małą uwagę na to, jakiego używam papieru jeśli miał to być biały papier do drukarki. kupowałam "ten co zawsze" z czystego przyzwyczajenia, bo wydawało mi się, że ten biały papier nie może być eko. co innego te szare, robione z makulatury. no ale biały też białemu nierówny jak się okazuje :)
{a target czasem nawet się przewijał pod moim biurkiem muszę przyznać}
szukałam miejsca gdzie mogę kupić spory zapas papieru i oto znalazłam...
sprawdźcie tu jaki papier jest bardziej bardziejszy niż te gorsiejsze :D

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

... a ja powiem szczerze, ze tak naprawde u mnie w domku papier eko to papier ... toaletowy :)
Weszlam sobie na strone i szkoda, ze nie potrzeba mi duuuzo papieru, bo bardzo ciekawa oferta np.kolorowy, w kolorze kosci sloniowej, kukurydzy i ze znakiem wodnym a wszystko to ...eko:) super :)
Jak zwykle pozdrawiam :)
Beata