30 grudnia 2009

prawdziwe handmade'owe zabawki

zabawki które dziecko może zrobić samo, to najlepsze zabawki. czy ktoś się nie zgodzi? rozwijają kreatywność, sprawiają satysfakcję, podwyższają samoocenę i przede wszystkim o wiele lepiej się nimi bawi :) oczywiście nie tylko dzieci lubią bawić się zabawkami (pozdrowienia dla mojej drugiej połówki :* ) i nie tylko dzieciom sprawia radość robienie zabawek. jakby kto chciał "na gotowe" polecam papierowe ludziki, które można zapisać sobie na dysku, wydrukować wyciąć i złożyć. mi oczywiście najbardziej spodobał się ten:


2 komentarze:

Drycha pisze...

świetny!! :))

Piegowata pisze...

Pamiętam jak sama kiedyś skaładałam takie rózności, które były dodatkiem w "Misiu" - gazetce dla dzieci. Bardzo lubiłam te zabawki, nie przetrwały zbyt długo, ale frajda była. Nie wiem czy pamiętasz, ale były kiedyś także takie lalki z kartonu - zupełnie płaska kartonowa postać a do niej kilkanaście różnych ubranek - także kartonowych - zaczepiało się je na tę postać lalki - pamiętam, że lubiłam to bardzo, choć teraz się zastanawiam, czy dzisiejsze dzieci zrozumiałyby tę radość ;)Pozdrawiam:)))