22 października 2010

KONSTRUKT. Komiks Dla Dojrzałego Czytelnika

Chciałabym wspomnieć, napomknąć, zakomunikować… lada dzień będzie w kioskach komiks, na który czekam już od dawna! Po pierwsze dlatego, że miałam przyjemność widzieć kilka plansz w trakcie rysowania i chcę więcej. Po drugie dlatego, że wiem jak jest ważny dla autorów i istnienia świata. Po trzecie dlatego, że lubię jak ktoś stawia wszystko na jedną kartę i za wszystkie oszczędności spełnia marzenie – wydaje komiks, choć wydawać by się mogło, że to co najmniej szalony krok. Udało się! Nieco więcej o samym komiksie i inspiracjach można poczytać w Ziniolu tu i tu.Cóż więcej dodać... Polecam.


A już niedługo… wszyscy pędzimy do kiosków :)

Jeśli chodzi o konkretne linki Konstrukt w sieci znajdziecie na fejsbuku i konstruktowym blogu.







2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzieki za pomoc:). Komiksiarze odwiedzają Twójego bloga:).
Kuba

Beata_Papirell pisze...

proszę :) cała przyjemność po mojej stronie. staram się pisać o tym co wg. mnie jest warte uwagi.
o ja... jak komiksiarze wchodzą to się pewnie rozczarowują... bo mój blog w końcu nie jest za bardzo komiksowy.
mam nadzieję, że dasz od razu znać [o 6 rano nawet może być] jak tylko będzie można kupić komiks, bo się już nieźle nakręciłam :D