23 marca 2011

ogłoszenia duszpasterskie

Postanowiłam w końcu wziąć się za porządki wiosenne. Wszak to już ten czas. Mam ochotę posprzątać wszystko co się da, większość wyrzucić i zafundować sobie odrobinę sterylnego porządku. Oczywiście z moją naturą to rzecz niewykonalna. Ale będę walczyć. Woda z ogniem się zmierzy tej wiosny.
Porządki dotkną również bloga nadim. Już od dawna moje pamiętniki i tematy około książkowe goszczą tu bardzo rzadko, częściej pojawiają się ilustracje-inspiracje [a ostatnio nawet nie pojawia się nic]. Dlatego postanowiłam rozdzielić całkowicie te dziedziny. Tu nadal będę czasem zamieszczać moje inspiracje z sieci, a pamiętniki i albumy zamieszkają pod nowym adresem. O tym jednak wkrótce, ponieważ cała ta operacja jest poniekąd tajna :] Będzie się działo niedługo, oj będzie...

Pamiętniki nadal mieszkają pod adresem beniaminkowym. Serdecznie zapraszam :)

Tymczasem zostawiam namiar również na bloga o wspaniałym klimacie, przesączonym uczuciami, bardzo poetyckim. Nie ma co dużo gadać - Hearblack

from Hearblack blog

Brak komentarzy: