5 marca 2010

Dulux 2009

właśnie się dowiedziałam [z ponad rocznym poślizgiem], że jeden z moich pamiętników znalazł się katalogu Dulux Colour Trends 2009. lepiej późno niż wcale... wszystko dzięki Pani Wiolecie, której bardzo dziękuję za informację :) bez tego pewnie już do śmierci żyłabym w nieświadomości... a tak mała radość na koniec pracowitego dnia.


buźki

update: wyraziłam zgodę na publikację tego zdjęcia :) ale publikacja nie była pewna i myślałam po prostu, że wybrali jakąś inną pracę z Pakamery.

2 komentarze:

kasia_g pisze...

Gratuluję! Tylko że, najpierw powinno się uzyskać zgodę autora dzieła/zdjęcia na publikację dzieła/zdjęcia.
Ja rozumiem, że fakt zaistnienia cieszy twórcę. Ale obowiązują pewne zasady.

Beata_Papirell pisze...

tak, tylko, że zgoda była :) napisali do mnie ludzie z Pakamery czy jestem zainteresowana publikacją zdjęcia, sama im to zdjęcie wysłałam, ale powiedzieli ze nie chcą podawać tytułu (myślałam, że to jakieś czasopismo) zanim nie będzie wiadomo, jakie prace zostaną na 100% zatwierdzone. więc zgodziłam się w ciemno. a potem Pakamera już się nie odezwała i odebrałam to jako brak publikacji. wychodzi na to, że nie chciało im się po prostu napisać, o co trochę mam żal. wołałabym wiedzieć o tym.